POD OPIEKĄ ŚW. JÓZEFA I ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA
(Reguła III Zakonu św. Dominika od Pokuty)

Contemplare et contemplata aliis tradere

Veritas liberabit vos

sobota, 24 września 2016

Ofiarowanie się Najświętszej Maryi Pannie


Znalezione obrazy dla zapytania ofiarowanie się najświętszej maryi pannie 

   


   O Pani moja, o Matko moja! Cały się Tobie ofiaruję, a na dowód, żem cały Tobie oddany, ofiaruję Ci dzisiaj oczy, uszy, usta, serce moje i całego siebie. Gdy przeto Twoim jestem, o dobra Matko moja, zachowaj mnie i broń mnie jako rzeczy i własności swojej. Amen.

(Odpusty: 1. 500 dni raz na dzień za dwukrotne odmówienie rano i wieczorem; 2. odpust zupełny raz na miesiąc w dniu dowolnym za codzienne odmawianie przez miesiąc cały - warunki: spowiedź, Komunia św., odwiedzenie kościoła i modlitwa w intencji Ojca św.)