POD OPIEKĄ ŚW. JÓZEFA I ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA

Contemplare et contemplata aliis tradere

Veritas liberabit vos

środa, 29 marca 2017

Akt poświęcenia się św. Józefowi

O mój najmilszy Ojcze! najdroższy po Jezusie i Maryi Sercu mojemu, Tobie się powierzam i oddaję, jak Ci się powierzyli Jezus i Marya.

Przyjmij mnie za ucznia(-ennicę), za wychowańca(-nicę), za dziecię swoje, bo ja na całe życie wybieram Cię sobie za przewodnika, opiekuna, za ojca, za obrońcę nędznej duszy mojej. O mój najmilszy Józefie święty! prowadź mnie prostą drogą do Serca Maryi, do Serca Jezusa. Naucz mnie kochać czystą i cierpiącą miłością, naucz walczyć z każdem zachceniem przyrody, z każdą pokusą ciała, czarta i świata, naucz mnie cichutko każdy krzyżyk znosić, naucz dobrze się modlić, naucz mnie wzgardy siebie samego(-ej), a posłuszeństwa woli Bożej. O mój najdroższy Józefie święty! bądź piastunem duszy mojej, przenajdroższą Krwią Jezusa odkupionej. Nie opuszczaj mnie ani na chwilkę, pilnuj, jakeś pilnował Dzieciątka Jezus, a ja Ci przyrzekam wierność i posłuszeństwo zupełne. Przyrzekam Ci miłość dozgonną aż na wieki, jeśli za Twoją przyczyną zbawiony(-a) będę. Dla miłości Jezusa i Maryi przyjmij mię pod ojcowską Swoją opiekę. Amen.